2009年8月30日 星期日

9月快訊

8月30日 - 好人?

8月份的班已經順利完結,由於先前動漫節推廣的關係,這個月份我們都忙得不可開交。

見過咁多學生,來自各行各業,真係咩階層都有。但我地發現到大家都有一個共通點,就係 - 做好人。所謂好人,唔係見到啊婆仆親即刻幫果d,而係事事都想女人滿意咁解。

可以同大家分享o既係,我地有一位學生,未夠30歲,係某大銀行o既中層,做副總裁(編按:其實我唔明銀行點解會有幾十百個副總裁,如有讀者知道,請告知),佢無錯係識好多女人,質素都唔錯,但唔知點解,無一個人會做佢女朋友。

唔識佢o既,就會以為佢高薪厚職,年輕有為,左右逢源好正常,仲好羨慕佢,但事實卻係,全部高質靚女,都只係普通朋友,想繼續發展嗎?「抱歉,我們還是當朋友好了。」 - 點 到 即 止。真係有苦自己知也。

佢每識一個女仔,而人地又不介意同佢食o下飯o既時候,佢就會自己自動波「諗太多」,即係有非分之想。男人有非分之想好正常,但前題係唔可以比個女人知!

結果,佢用o左銀彈攻勢,不斷管接管送,送禮物,請食貴野。唉,佢開頭仲以為自己好醒,但到後來,只係換來一大班呃飲呃食o既「女性朋友」。好彩經過4堂o既洗禮,佢終於開o左竅。

佢明白自己已經事實上有賣點,根本唔需要做到咁Cheap,更何況係女多男少o既香港?到o左而家,用o左的我地o既方法,聽o左我地o既意見,佢已經開始踏上「壞人」之路,我們先在此祝他戰無不勝,將來會否持之有恆,還有待他日後的造化。

P.S 我們收到很多先前在8月已經報名,而因額滿又未有班上的學生查詢。各位請放心,係我o地分配好各班時間之後,就會個別通知大家。

另,由於我們剛剛又有新一輪的推廣,招收了不少新學生。但不斷都有學生反映,時間上未必能配合,所以需要再作安排。故此,這個9月將會採用「小班政策」,5人一班,這樣,就能確保所有人都能在適合時間出席,很貼心吧?