2009年8月4日 星期二

女神?

首先同大家報告我地o既近況先。
 
我地係今年o既動漫節做左一D宣傳,估唔到效果非常好,臨時加開的三班亦已全部爆滿,即8月的課程,已經全部滿哂額。如果你已經報左名,比哂錢,但又未收到我地通知,就代表我地已經收你編左去9月既第一班,而稍後時間亦會有專人個別通知。
 
有人話動漫節係電車男一年一度既大喜日子,哩個我唔否認亦唔反對。原因係,每個人都有不同喜好,我地唔可以咁武斷話所有鐘意「動漫」o既人,都一定係電車男。
 
就正如我曾經遇過一個女人,佢成日同我出街都著到好性感,當年無經驗o既我仲以為佢好開放,好易上手,但後來先知,佢原來係處女。哩個故事教訓o左我,做人千祈唔好有假設,哩個得著,唔多唔少對我做人做事都有D幫助。
 
但我唔反對既原因係,真係有好多人經動漫節而報名,亦眼見有好多人有齊電車男o既基本條件。其中就有好多後生仔話比我地聽,佢想溝model。唔係話唔得o既,但要逐步逐步黎囉!我地唔會吹水吹到自己,你一上我地課程就可以立刻成功溝model,如果有人同你講100%成功,你要小心,講果個人可能仲係個處男。
 
坦白講,有唔少o靚模我地都識o左幾年,見到昔日吸煙隊酒晚晚一齊浦天光o既女仔而家企係個台到俾D「龍友」影相,感覺總係覺得有D怪。亦都不禁問,究竟佢地有咩咁特別?
 
我發覺我地Why Not o既導師都有一個通病,就係唔會因女人o既美色而感到驚訝,繼而想溝佢。但你要達到「人見人愛」既標準,就一定會犧牲哩種「鑑賞能力」。其實更靚更索o既女人,都係女人一個,一樣會食飯肚痛痾屎痾尿,不過,好似好多人都唔明白哩個道理。
 
如果你睇緊哩篇文章,問下自己:當你搭電梯果陣,發現入面有一個絕色美女,果陣你會唔會怕羞?你會唔會即刻扮見佢唔到,然後搵機會偷望佢?你會唔會想識佢,又唔知講咩好?如果你有哩d特質,即係代表你對女人仲未夠班。
 
無論你會唔會幫襯我地都好,我地都只係想你明白一個簡單道理:任何女人,都只係一個女人。無論佢o係女仔、女人、有錢女,富婆定女神,佢都只係一個女人,只要用岩方法,策略用得好,無咩女人係溝唔到。
 
各位8月份的新學員,我們了解你的問題,看到這裡,你會有所啟發嗎?Are you ready?