2009年7月31日 星期五

大陸女人

最近又有調查公佈香港男女比例失衡,100個港男,就有129個同齡港女。對一眾男士來說,應該係佳音,但點解仲有咁多男人話自己溝唔到女?而我地呢D公司仲生存到呢?

我年中都見唔少人,發覺港男最大問題都係唔夠自信,怕怕羞羞,壓唔住港女個度「勢」,之後就比人食住,久而久之,佢地對住港女仲點會有自信?為免唔再比自己受到傷害,佢地只會變成兩種男人,一係扮Cool,一係就好怕羞,十問九唔應,唔再理班港女。

於是,就愈黎愈多港男北上尋妻!佢地覺得,大陸女人順得人意,又聽教聽話,可以搵番男性自尊咁話。不過,我今日就要以我第一身o既經歷,同大家拆穿大陸女人o既假面具,將佢地真面目話俾各位聽!

話說係2年前,我經朋友識左個大陸女仔,22歲,173cm高,長頭髮,隻眼唔算太大但亦唔係細,幾有女人味,無論打扮同講野都比我感覺幾純,雖然唔係我個人最鐘意果類型,但當時為左練習普通話,我自然要出手溝佢啦。

後來佢黎左香港玩,咁岩佢係香港D朋友無人得閒陪佢,結果我就約佢出黎,用番我對付港女既慣常手法(詳見3合1課程)。果陣我仲以為自己好醒,拖住個索女由尖嘴玩到銅鑼灣,再到中環,點知咁就中招!

我中咩招?就係中左「反AA制」,即係幫佢比哂錢!坦白講,錢真係唔多,我亦都唔會小家成咁同佢計,不過,如果請食飯、請食甜品、請睇戲、請搭車,做司機,然後一句唔該/多謝都無,又係咪值得火滾呢?

我仲記得,佢當時只係用左幾句就收左我皮:「我沒有港幣啊;銅鑼灣換錢很不化算啊;這次來香港我帶不夠錢啊。」好多港男都話港女最鐘意痴飲痴食,但佢地禮貌上點都會講番句多謝,相反,哩個大陸妹一句都無講,仲好似應份咁!

後來我送佢番酒店果陣,我同佢講話我覺得自己好好人,陪左佢成日,點知佢答我:「我都陪左你成日啦!」那時我除左憤怒,就真係唔知講咩好。果次係我失戀復出後,所受到既第一次挫敗!雖然唔係D咩,但我條氣唔順囉!如果同佢長遠發展,我不敢想像!

後來我做過市場調查,發覺好多大陸女人初時都係對港男千依百順,但到一齊左之後,就露出真面目 - 陰乾你!

佢地謀你o既,可以係幾千蚊、可以係你成副身家、可以係你層樓、可以係你個人、又可以係你個心,或者可以係一張身份證,都可以係一種報仇心理 - 破壞你家庭!有咩後果則視乎你個人際遇,你都唔好話唔驚!

可能我咁講係偏激左少少,亦唔敢講話大陸無好女人,但以我觀察,大多數都係咁,可能佢地覺得香港男人有錢,通常一齊或結婚之後,都會變得懶,由拍拖到做愛、由做家務到照顧老人家,佢地都可以好懶,好奇怪。

後來我發現此風不可長,覺得無理港男係香港搵唔到食,番到大陸都要俾人烚架?於是我特登花3個月不斷結識大陸女仔,由Top Model到普通OL都有,發現大陸女人都有一種共通點 - 老襯頭,鱷魚底!

於是,我日夜研究做筆記,不斷實戰,最後研究左一種與大陸女人周旋o既手法,可以係完全搵唔到你著數之餘,你仲可以食住佢,將佢變成純情小貓一隻!我唔敢講話個個都受哩套,但就算佢唔Buy,起碼而家我都可以全身而退!不過哩種手法比較複雜,涉及好多手段同包裝技巧,一唔小心,就會後患無窮!所以係中級班我地先會教。

我唔怕同大家分享我既挫折,都係希望大家唔要走我回頭路!最後,我奉勸各位朋友,玩大陸女人,真係要小心,小心!