2009年7月16日 星期四

畢業生見證

 
以下是畢業生發給我們的電郵,

這是得到學生同意才公開的。

 

 
個案一:
 
Dear Mr. Fab & Cupid ,
 
我係上期5月既學生,全班最肥,帶眼鏡果個,你應該有印象。
 
完咗課程咁耐,都係今次係第一次email比你地。話時話,老實講丫,我初時睇到你地ge課程真係以為你地搵笨,心諗:你班友收幾舊水教我溝女?? (唔好介意),但見學費自己又唔係多,自己又唔係比唔起,心郁郁好奇之下就報左名。
 
不過我唔係一個好學生,你地教果d搭訕技巧,真心話,我學完都無真係日日走去試,不過,由於我正職係Salesman,我發覺你地d搭訕小技倆,竟然對我做野有幫助@!
 
例如最近我成日要對住一d大過我ge女人,你知佢地title有番咁上下,個樣又惡,我一向都幾怕應付,因為往往最後要受佢地氣之餘又做唔到生意,簡直係哂時間!但自從我明白咩叫「框架」之後,我就用咗你地教ge古惑招對付班客,就算有時唔成功,都未至於要下下睇佢地面色。
 
到咗今日,我唔敢講話而家一定可以個個人都成功做到生意,但對比起之前,真係好咗好多,尋日有個我做到佢生意之餘,仲做埋朋友,佢仲話會介紹多d客比我,le個係我真係估唔到!! 哈哈哈哈哈哈哈哈!!! 所以忍唔住都要send個email分享下~你地話唔鐘意人多謝,所以我都費時客氣啦,但點都好啦,下次進階班我一定會報名!!
 
 
Fab 回應:
 
多謝你的分享,但我想說的是,不要因為拿到少少甜頭就沾沾自喜,這個絕對是大忌!
 
你說女人會介紹客給你,這個可以是事實,也可以是吹水,一旦你太認真,你先前所建立的框架就會被擊破!同樣道理,有很多學生都告訴我,他們原本跟那個女生好好的,誰不知翌日再找她,她卻突然像變了另一個人一樣。
 
所以,在9月的進階班中,我會教你們如何無聲無色強化框架之餘,又能令她所說的變成事實!從此以後,你會發覺女人的善變原來是可以預測及由你控制!
 
 

 
個案二:
 
我係你地上一期6月既學生, 但說來慚愧, 我最近先溝到我第一個女朋友….
 
佢係我F.7既同學, 雖然佢未算係校花, 但因為佢都幾多人追, 所以之前係學校我一直都唔多主動聯絡佢, 因為我怕比d同學笑. 直到最近放咗榜, 我就搵機會約佢出黎, 我用咗你地教既「快速勾引法」, 講咗幾次電話, 約咗佢3次, 終於比我追到手!! 佢後來仲話之前一直見我怕怕羞羞, 估唔到原來我咁搞笑!!
 
不過, 我當然無同佢講我係你地學生啦…
 
 
Fab回應:
 
呵呵,幸好幸好,你F.7才交第一個女朋友,還不算太遲,不過,我看你到了破處之日,再來跟我們分享吧!
 
但我覺得你要注意的是,技巧是一時的,你的內在是甚麼才會影響一生。我明白第一次拍拖必你定覺得很快樂,但我勸你還是不要那麼投入,你要懂得抽離,並每天找些時間,用我們教的快速增加內涵法增值自己。你可能會突然覺得我很婆媽,但我也是過來人,我不想你被人反客為主而已!祝你好運!